Laden

Servicedesk Employee

Als Service Desk Employee ben je verantwoordelijk voor het op efficiënte en effectieve wijze inplannen van de Service Engineers.

Als Service Desk Employee ben je verantwoordelijk voor het op efficiënte en effectieve wijze inplannen van de Service Engineers.

Je onderhoudt een nauwe band met de klanten en draagt zorg voor een goede samenwerking met de klant en denkt mee over de verbeteringen binnen het huidige proces.

...
  • Je beschikt over een HBO diploma bij voorkeur in een technische richting.
  • Je hebt affiniteit en kennis van techniek.
  • Je beschikt over minimaal 3 jaar ervaring in een grote productie gestuurde omgeving.
  • Je hebt uitstekende mondelinge vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van de Duitse taal is een pré.
  • Je hebt kennis van ERP systemen (ervaring met Ridder IQ is een pre).
  • Je hebt kennis op het vlak van (intern) nationale service werkzaamheden is een pre.
...
  • Een prima marktconform maandsalaris op basis van de Metalektro CAO met extra doorgroeimogelijkheden tot salarisschalen op Spieringsniveau.
  • 27 vakantiedagen en 13 dagen ADV (verdisconteerd in een wekelijkse roostervrije middag en bedrijfssluiting tussen Kerst en Oud en Nieuw).
  • Premievrij pensioen op basis van een middelloonregeling.
  • Zeer aantrekkelijke reiskostenregeling.
  • Eventuele winstdeling afhankelijk van bedrijfsresultaten.
  • Commercieel inzicht en hands on mentaliteit.
  • Analytisch, goed organisatie en planningsvermogen en prioriteiten kunnen stellen.
  • Klant-en service gerichte instelling, overtuigingskracht
  • Accuraat, stressbestendig en doelgericht.
  • Flexibele werkhouding.

Stuur je reactie met CV naar HR@spieringscranes.com