Laden

Support Desk Engineer

Jij ondersteunt op een efficiënte wijze onze binnen- en buitenlandse klanten alsook onze eigen Service Engineers bij het oplossen van complexe technische storingen.

Jij ondersteunt op een efficiënte wijze onze binnen- en buitenlandse klanten alsook onze eigen Service Engineers bij het oplossen van complexe technische storingen.

Bij de klant heb je contact met de kraanmachinist alsook met de Engineer van de Technische Dienst. Afhankelijk van de complexiteit werk je middels de remote-service waarmee je op afstand in het besturingssysteem van de kraan kijkt en analyseert wat er aan de hand is om vervolgens tot een oplossing te komen.

...
  • HBO-opleiding in een technische richting (WTB en/of Electro) aangevuld met relevante cursussen.
  • Kennis van besturingstechnieken, ervaring een pré is.
  • Je bent communicatief vaardig op alle niveaus en beschikt over een gezonde dosis overtuigingskracht, ook in de Engelse en Duitse taal.
  • Resultaatgerichtheid, accuratesse, stressbestendig en een flexibele werkhouding behoren tot jouw persoonlijke eigenschappen.
...
  • Een prima marktconform maandsalaris op basis van de Metalektro CAO met extra doorgroeimogelijkheden tot salarisschalen op Spieringsniveau.
  • 27 vakantiedagen en 13 dagen ADV (verdisconteerd in een wekelijkse roostervrije middag en bedrijfssluiting tussen Kerst en Oud en Nieuw).
  • Premievrij pensioen op basis van een middelloonregeling.
  • Zeer aantrekkelijke reiskostenregeling.
  • Eventuele winstdeling afhankelijk van bedrijfsresultaten.

Stuur je reactie met CV naar HR@spieringscranes.com